Sayfalar

15 Nisan 2014 Salı

Makarna Salatası



Bu kadar zamandır tarif yayınlıyorum, ama genellikle çok bildiğimiz ve çok klasik tarifleri paylaşmıyorum, aslında oldukça pratik ve klasik de olsa bu tarifler herkesin elinden farklı bir lezzetle çıkar...Hiçbir mutfakta yapılan bu klasiklerin lezzeti neredeyse birbirini hiç tutmaz...



İşte bu nedenle, ben de geçenlerde yaptığım ve severek tükettiğimiz makarna salatasını fotoğrafladım ve paylaşmak istedim, hepiniz biliyor ve yapıyorsunuz zaten, ama dedim ya hepimizinki farklıdır eminim. Ben evde makarna delisi olduğum için bu salatayı da çok seviyorum, siz de bu tarifi deneyin mutlaka.

Hepinize afiyet olsun.


Malzemeler

1 paket mini midye makarna
1 / 2 demet ince kıyılmış taze nane
2 - 3 adet rendelenmiş havuç
1 kase siyah zeytin
4-5 adet ince kıyılmış taze soğan
1 demet ince kıyılmış maydanoz
1 avuç kurutulmuş domates
Zeytinyağı
Tuz, karabiber
1 limonun suyu

▪ Makarnayı pakette belirtilen süreye göre pişirin ve suyunu iyice süzün. Bütün malzemeleri ekleyip karıştırın. Son olarak üzerine zeytinyağı, limon, tuz ve karabiberden hazırladığınız sosu gezdirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder