Sayfalar

12 Ağustos 2012 Pazar

Mutfağımdaki Kara Tahta...


Bir önceki yazımda da mutfağımın bir köşesine hem kızım hem de kendim için bir kara tahta yaptığımdan bahsetmiştim. Biraz gecikmeli de olsa fotoğraflayıp sizlerle paylaşmak istedim. Daha çok country tarzı mutfaklarda tercih edildiğini, ama bugünlerde birçok kişinin hem dekorasyon hem de not alma amacıyla mutfağının bir köşesine kara tahta yaptığını duymuş olabilirsiniz...

Kısa bir süre önce ben de internetten bir araştırayım, hem mutfağıma bir hareket gelmiş olur hem de tatlıcadım, ben yeni tarifler denerken bu kara tahtayla çok güzel vakit geçirir diye düşündüm. Araştırırken istediğim boyutta kara tahta bulamadım ama bakın ne öğrendim...Aslında bu kara tahta dediğimiz olay için bir tür boya varmış, siz bu boyayı farklı renk seçenekleriyle de alabiliyorsunuz ve ister duvara isterseniz benim yaptığım gibi kenarı çerçeveli bir panoya uygulayabiliyorsunuz. Hatta olay bununla da kalmıyor, seramik, ahşap, cam ve porselen gibi birçok malzemeyi de boyayıp dekorasyonda harikalar yaratabiliyorsunuz.

Neyse ben bunu öğrenince durabilir miyim, tabii beni aldı bir telaş, kesinlikle yapmalıyım. İnternetten tahtakalehobi.com adlı siteden hemen siparişleri verdim. Boya ve tebeşirleri bana 1 günde ulaştırdılar, bu zaman zarfında sizin tek yapmanız gereken istediğiniz ebatta panoyu ve çerçeveyi ve tabii mutfağınızın odak noktasını hazırlamak. Herşey hazırsa, gerisi çok kolay bir rulo ile rahatlıkla boya talimatlarına göre boyuyorsunuz. Vee, kara tahtanız hazır...

Artık ne yazmak istiyorsanız yazın, çizin, karalayın..Alışveriş listesi hazırlayabilir ya da gelecek olan konuklarınıza menü programı yapabilirsiniz. En güzeli de evde çocuklar varsa inanılmaz eğleniyorlar siz de bu arada onlara katılabilir ya da onları izlerken kahvenizi içebilirsiniz. Üstelik elindeki kalemlerle duvarları boyamak isteyen çocuğunuza da bir alternatif sunmuş oluyorsunuz :))


Beni okul günlerime geri götüren böyle mucizevi bir boya ile tanışınca bunu bir kaç dekoratif objede denemeden yapamazdım. Her zaman elimin altında olan 1-2 parça ahşap ve seramik eşyaları boyadım ve kuruyunca hemen bir şeyler karaladım. Siz de duvarınızı, mutfak objelerinizi hatta mutfak dolaplarınızın bir bölümünü bile kara tahtaya çevirebilirsiniz. İnanın mutfağınızın havası bir anda değişiyor, hele country tarzı mutfak seviyorsanız mutlaka deneyin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder