20 Mayıs 2013 Pazartesi

Kuşlu Vazo ve Desenli Bantlar...



Bu cam şişeyi de pinterestte gördüğüm bir teknikle renklendirdim. Sonra üzerine birkaç değişiklik uygulayıp, renkli bantlarla,( diğer adıyla " washi tapes " ) da vazoya dönüştürdüm.

Kısacası, resmen boş bir cam şişe bir anda farklı bir kimliğe büründü diyebiliriz...Uygulaması da çok kolay, öyle ortalık falan da kirlenmiyor hiç. Sizin de evinizde böyle atmak üzere olduğunuz boş cam şişe veya kavanozlarınız varsa, bir kez daha düşünün derim ;)

Ben bu uygulamayla bir sürü cam şişe ve kavanozu evde rengarenk yaptım ve çok da hoşuma gitti. Böyle küçük dokunuşlar bile evinizdeki havayı anında değiştiriyor. Nasıl yapacağınıza gelince, boş şişeye istediğiniz renkte bir akrilik veya plastik boyayı bir fincan kadar koyuyorsunuz. Şişenin kapağını sıkıca kapatıp, elinizde şişeyi iyice çalkalıyorsunuz ki, boya her yere temas etsin, daha sonra boyanın fazlasını atabilir ya da farklı şeylerde kullanmak için saklayabilirsiniz.

Üzerindeki deseni de stencil uygulamasıyla yaptım. Siz de istediğiniz şablonu kullanabilirsiniz, aslında şart da değil ben beyaz renk kullandığım için sadece biraz renk katmak istedim.



Renkli desenli bantlara gelince, ben onlara bayılıyorum ama maalesef bizim ülkemizde her yerde satılmıyorlar. Ben bunları İsveç'e gittiğimde Stockholm'deki hobi & craft mağazalarından almıştım. Bu küçücük rengarenk bantların bizim evde kıymeti çok büyük anlayacağınız, gözüm gibi bakarım onlara...;) bu arada, bu washi tapes ya da masking tapes diye adlandırdığımız bantların etsy den de siparişlerini verebiliyorsunuz.

Neyse, lafı çok uzattım. Bu kuşlu sevimli vazo şimdilik bizim evde dresuarın üzerinde yerini aldı, zavallı şişeyi iyi ki de çöpe atmamışım...;)

2 yorum: