6 Mayıs 2013 Pazartesi

...Bıkmadan Usanmadan Boyuyorum...



Beni yakından tanıyanlar nasıl maymun iştahlı bir karaktere sahip olduğumu çok iyi bilirler, elime aldığım bir işi çözümleyip, tatmin olduğum an bırakır geçerim başka bir işe...Biraz kötü bir huy aslında, ama bu hobi dünyasına fena kapıldım gidiyorum...Bu işlerden öyle kolay vazgeçecek gibi de durmuyorum...yani, şimdilik ; ))



İşte, şu pinteresti biraz geç keşfetmiş olduğuma şaşıyorum bir tek...Yapmak istediklerimi her geçen gün karşımda farklı formlarda görünce, tırnaklarımı yiyorum evde, neden daha önce bunu denemedim diye...üstelik, DIY ve craft dünyasında vintage etkisi hala sürerken, bu tarza takmış biri olarak oldukça geç kaldım sayılır. Ama, merak etmeyin bu aralar çok şey öğrendim ve bunları her geçen gün uygulayıp pratik yaparak hem keyif alıyorum hem de ortaya güzel birseyler çıktığında inanılmaz mutlu oluyorum...



Hatta, yaptıklarımı görünce canım kızım bile heyecanlanıp, ' Anneeee, bu çok güsel olmusss...' dediğinde artık dayanamayıp, sevinçten rastgele fotoğraflıyorum yaptıklarımı...



Neyse, fotoğraflar yine aceleye gelse de paylaşmak istiyorum, gelişimi izlemek anlamında...; )))



Bu arada sakın mutfağı ihmal ettiğimi düşünmeyin, daha önce de söylediğim gibi ne kadar maymun iştahlı da olsam mutfak benim vazgeçilmezim...



En kısa zamanda yeni tariflerle görüşmek üzere...; ))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder