14 Nisan 2013 Pazar

Hobilere Boğuldum...!!!



Eskiden neredeyse 2 günde bir post yayınlarken, bugün en son yayınladığım tarifin üzerinden neredeyse 1 ay geçtiğini görünce blogumu ihmal ettiğimi hatırladım :(( Neyse, durumu telafi etmek için elimde bir tarif yoktu, ama en azından bir aydır boş oturmayıp son zamanlarda en büyük takıntım olan hobilerin içinde resmen boğulduğumun resmini de buradan paylaşmak istedim.

Bu aralar en çok ahşap ve cam boyamaya takmış durumdayım, hatta ne zaman vakit bulsam elime renk renk boyalarımı ve fırçaları alıp başlıyorum ne varsa boyamaya...Artık internet alışverişlerim bile son günlerde mdf obje ve cam eşya üzerine oldu. Hatta, sevgili eşim boyama yapacak bir obje bulamazsam onu bile boyarım diye korkmaya da başladı....;)) Napalım, baharın gelmesiyle yeni bir heves de girmiş oldu hayatıma. Tamam, bu blogu açarken sadece yemek blogu olarak başlamıştım ama arada bir hayattan da paylaşımlar yapmak güzel bence...Yani, biraz karakterimden dolayı yeni birşey keşfettiğimde resmen bıkana kadar takılır dururum sonra sıkılır bırakırım ve hoop başka birşey. Sanırım sıkılmadığım ve en mutlu olduğum yer mutfağım; işte orda yeni şeyler denemekten hiç bıkmadım...

Zaten en kısa sürede yeni tarifler de denemeye başlıyorum, ee arada bir böyle yeni heveslere takılsam da mutfak benim vazgeçilmezim...

Bir aydır uğraştığım el emeği objeleri burada yayınlıyorum ki ileride yapacaklarim için gelişmeleri aşama aşama izleyelim, çünkü bu konuda herhangibir eğitim almadan kendimce yaptığım bu küçük denemeler bile çok kıymetli benim için ;)) Gerçi, yaptığım her objeyi fotoğraflayamadım, ve bu çektiklerim de çok aceleye geldi ama olsun en azından bu vesileyle "hera'dan tarifler" de yeni bir dönem açılmış oldu...Eh, hayırlı uğurlu olsun artık...;))



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder