Sayfalar

5 Mart 2012 Pazartesi

Fıstık Ezmeli Milföy


Çayınıza ya da kahvenize eşlik etmesi adına sizin de mutfakta alelacele uydurup yaptığınız tarifler vardır mutlaka...Bugün, artık şekersiz içmeye başladığım çayıma alışabilmek ve lezzet katabilmek için ne yapsam diye mutfak faresi gibi dolaşırken buzlukta istiflenmiş milföyler takıldı gözüme...Milföyden yapılan börekleri çok seviyorum gerçekten; ama dedim ya bana tatlı birşeyler lazım...Reçel mi, çikolata mı derken o da ne geçen hafta denediğim ve lezzetine bayıldığım Sarelle'nin yerfıstığı ezmesiyle süper bir atıştırmalık olabilir diyor midemden gelen bir ses...





Hazırlama süreci zaten kolay, eee fırında milföyler kızarırken de çayı demlersiniz ya da kahvenizi hazırlarsınız. Fıstık ezmesi seven biri olarak her ne kadar kalori almamak adına çok fazla tüketmemeye çalışsam da bu fıstık ezmesi milföylere süper yakıştı diyebilirim...Sizi uğraştırmayan hatta yerken şımartan bu lezzeti mutlaka bir gün deneyin...


Ben bile sadece çayın yanında 1-2 tane yerim derken kaç tane atıştırdım bilmiyorum...:)) Size de hem Sarelle yerfıstığı ezmesini hem de bu tatlı ve fıstık aromalı börekleri şiddetle tavsiye ederim. Kalorileri de bir günlüğüne unutun gitsin...:)

Malzemeler

8 adet milföy hamuru
8 tatlı kaşığı fıstık ezmesi
üzeri için pudra şekeri

  • İkiye böldüğünüz milföy hamurlarının bir tarafına 1 tatlı kaşığı fıstık ezmesi koyup, böreğiniz kare olacak şekilde katlayın. Kenarlarına çatalla şekil verip, 200 derece fırında milföyler kızarana kadar pişirin. Fırından alınca böreklerinizin üzerine pudra şekeri serpin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder